ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΑΓΙΩΝ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΚΑΙ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ – ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ


ΑΘΗΝΑ 21-5-2018.

Σήμερα η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία μας εορτάζει την ιερή ημέρα μνήμης των Αγίων Βασιλέων τού Βυζαντίου μας και Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης. Ο Άγιος Κωνσταντίνος υπήρξε ο αυτοκράτορας τού Βυζαντίου που υπέγραψε τη συμφωνία των Μεδιολάνων, τού σημερινού Μιλάνου, σε όλη την έκταση τής τότε ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, φέρνοντας στη Βασιλεύουσα Κωνσταντινούπολη την ανεξιθρησκία και ευνοώντας την Αγία Εκκλησία μας. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ο Άγιος Βασιλεύς έθεσε τέρμα στις διώξεις κατά τού χριστιανισμού και προχώρησε στη θεμελίωση τού Αυτοκρατορικού Ελληνισμού, τής Βυζαντινής μας Αυτοκρατορίας. Η Αγία Βασίλισσα και μητέρα τού Αγίου Κωνσταντίνου Ελένη αναζήτησε και βρήκε στους Αγίους Τόπους τον Τίμιο Σταυρό τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και Θεού μας, προς Δόξαν Χριστού και μέγιστη ευλογία τής Αγίας και Μεγάλης Ελλάδος μας.

Σήμερα έχει την ονομαστική του εορτή ο αγαπημένος μου πατέρας Κωνσταντίνος που βρίσκεται στους ουρανούς παρά τω Κυρίω ημών Ιησού Χριστού και Θεό μας. Ο πατέρας μου άφησε τα εγκόσμια και εκοιμήθη στις 28 Δεκεμβρίου 1988 εν ώρα υπηρεσίας στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Είναι όμως πάντα εδώ, μαζί μας, με την αγαπημένη του οικογένεια, μηδέποτε εγκαταλείποντας ημάς. Ο πολυαγαπημένος μου πατέρας Κωνσταντίνος πρεσβεύει ακαταπαύστως προς τον Χριστό μας υπέρ υγείας, ασφαλείας, μακροημερεύσεως και προστασίας υπό την Σκέπη τού Χριστού μας και τής Παναγιάς μας, για την εγγονή του και κόρη μας Ειρήνη που δυστυχώς δεν τον γνώρισε μα ξέρει για τον παππού της εν πρώτοις και κατόπιν για την μάνα μου Ειρήνη, για την γυναίκα μου Φώτω που δεν τον πρόλαβε μα γνωρίζει καλώς και για εμένα τον υιό του Σπυρίδωνα. Το ξέρω και είμαι απολύτως σίγουρος. Ευχαριστούμε πολύ Θεέ μου. Σ’ ευχαριστούμε για όλα πατέρα μου Κωνσταντίνε. Σ’ αγαπάμε πολύ. Σ’ αγαπώ πολύ μπαμπά.
Χρόνια πολλά σε όσους και όσες εορτάζουν σήμερα. 
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: