ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΔΩΔΕΚΑΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ ΕΙΡΗΝΗΣ

ΑΘΗΝΑ 20-12-2017.

Σήμερα 20 Δεκεμβρίου 2017 η λατρεμένη μου κόρη Ειρήνη γίνεται 12 ετών. Σαν σήμερα στις 20 Δεκεμβρίου το 2005 ήρθε στον κόσμο το ομορφότερο δώρο τού Θεού στο πρόσωπό μου, η πολυαγαπημένη μου κόρη Ειρήνη, η βασιλοπούλα τού οίκου μου. Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα κόρη μου. Να έχεις πάντα υγεία, ασφάλεια, μακροημέρευση και προστασία υπό την Σκέπη τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και Θεού μας και με ταις Ευλογίαις τής Υπεραγίας Μητρός Παναγιάς μας και ταις Πρεσβείες των Αγίων μας Αγγέλων και των Αγίων μας Προστατών Πατέρων και Μητέρων. Καλή πρόοδο και μανούλα γλυκιά μου κόρη. Να έχεις μια γλυκιά και όμορφη ζωή όπως σού ταιριάζει.

Και ένα ακόμη δώρο έκπληξη Ειρήνη μου. Από το Πολιτικό Ημερολόγιο 2 εμού τού πατέρα σου Σπυρίδωνος. Κεφάλαιο 16, Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2005. Αντιγράφω επακριβώς την ημερολογιακή μου αναφορά:
Ώρα 8.οο. Αναχωρούμε οικογενειακώς, εγώ, η σύζυγός μου Φωτεινή και η μητέρα μου Ειρήνη για το μαιευτήριο ΄΄Μητέρα΄΄. Την ως άνω ώρα έχουμε αφιχθεί.
Ξεκινάει η διαδικασία τής γέννησης τής κόρης μου. Σκοπός είναι η γέννα να γίνει με φυσιολογικό τοκετό. Η θέση τής κόρης μου δυσκολεύει τα πράγματα. Έχει σηκωμένο τον αγκώνα στο ύψος τού κεφαλιού και επιμένει. Πρέπει να προβούμε σε καισαρική τομή. Ώρα 17. 35. Η κορούλα μου γεννιέται και αντικρίζει το φως της μέρας. Ώρα 18. 00. Μού την φέρνουν και την αντικρίζω πανευτυχής. Λίγο αργότερα βλέπω και τη σύζυγό μου. Είμαι ένας τρισευτυχισμένος πατέρας. Νιώθω δυνατός όσο ποτέ άλλοτε. Η πατρότητα είναι υπέροχο συναίσθημα. Είμαι έτοιμος να κάνω τα πάντα για την οικογένειά μου, τα πάντα για τη νεογέννητη κορούλα μου, γι’ αυτό το γλυκύτατο πλασματάκι. Η Ελλάδα που θα τής προσφέρω πρέπει και θα είναι ασφαλώς πολύ καλύτερη από τούτη που υφίσταται σήμερα. Θεέ μου, σ’ ευχαριστώ για τούτο το μέγα και θαυμαστό δώρο.

Με απέραντη και αιώνια αγάπη Ειρήνη μου,
Ο πατέρας σου Σπυρίδων Κωνσταντίνου Καραχάλιος.
Με τις ευχές τής μαμάς Φωτεινής και τής γιαγιάς Ειρήνης.
Αθήνα 20 Δεκεμβρίου 2017. 


Υ.Γ. Το παρόν αρχείο μαζί με άλλα πολιτικά αρχεία ατυχώς δεν τυγχάνουν εκδόσεως ούτε γνωρίζω αν το κατορθώσω. Αλλά το σίγουρο Ειρήνη μου είναι ότι έχουν χαραχτεί τα λόγια μου μέσα στην καρδιά μου που σού ανήκει. Όπως σού ανήκει και το ηλεκτρονικό αρχείο με όλες τις παρακαταθήκες μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: