ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΕΟΡΤΗ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥ

ΑΘΗΝΑ 12-12-2017.

12 Δεκεμβρίου και η εκκλησία μας εορτάζει την ιερή μνήμη τού Αγίου Σπυρίδωνος, του ονοματοδότη Αγίου μου. Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα να έχουμε αδέρφια μου. Την Χάρη και την Ευλογία του Αγίου Πατρός Σπυρίδωνος τού θαυματουργού να έχουμε!!! Καλή λευτεριά κατά πάντα να έχουμε, εθνικά και ψυχικά, δεδομένου ότι ο Άγιος Σπυρίδων καταγόταν από την αδερφή μας Κύπρο τού Ελληνισμού μας. Υγεία και δύναμις εις άπαντες. Την Χάρη και την Ευλογία τού Άγιου Πατρός Σπυρίδωνος να έχεις πολυαγαπημένη μου κόρη Ειρήνη και πολυαγαπημένη μου οικογένεια, ώστε να έχουμε υγεία, δύναμη, έτη πολλά, καλά και ευλογημένα υπό την Σκέπη τού Χριστού μας. Την Ευχή σου ζητώ Άγιε μου Σπυρίδωνα για να πράξω πάν έργο σωστό και πρέπον υπέρ Χριστού, Ελλάδος και Οικογενείας. 



ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: