ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΜΟΥ ΦΩΤΟΣ

ΑΘΗΝΑ 6-1-2018.

Σήμερα Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018 η Εκκλησία μας εορτάζει τα Άγια Θεοφάνεια τού Σωτήρος Χριστού μας. Εορτάζουμε δηλαδή την φανέρωση τού Θεού στην ανθρωπότητα διά τής τρισυπόστατης φύσεως τού Πατρός μας, όταν με την Βάπτιση τού Χριστού μας από τον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο στον Ιορδάνη ποταμό, το Άγιο Πνεύμα με την μορφή περιστεριού κάθισε επί τής κεφαλής τού Χριστού μας. Κι ευθύς αμέσως ο Πατέρας Θεός ουρανόθεν εβεβαίωσε το ασφαλές, λέγων πως «Ούτος εστίν ο Υιός μου ο αγαπητός, εν ω ευδόκησα».
Σήμερα γιορτάζει και η αγαπημένη μου σύζυγος Φώτω. Η γυναίκα τής ζωής μου, η διαρκής αντίληψη των επιγενομένων τής ζωής μου, η μητέρα τής γλυκιάς μας κόρης Ειρήνης. Έχουμε ζήσει πολλές, σημαντικές, πολυσήμαντες και πολυκύμαντες στιγμές, πάντοτε μαζί, ενωμένοι και αγαπημένοι. Εύκολες και δύσκολες στιγμές, σε όλα τα επίπεδα τού καθημερινού βίου και αγώνα. Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα γλυκιά και αγαπημένη μου Φώτω. Μαζί πάντα στο ανηφόρι που το λένε ζωή. Να ανοίγουμε πάντα ευκολοδιάβατο το δρόμο στην πολυαγαπημένη μας κόρη Ειρήνη και να χαιρόμαστε το πολυτιμότερο δώρο τού Θεού μας.

Καλό φωτισμό να έχουμε με την Χάρη του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και Θεού μας. Να κραταιωθεί η πίστη μας και να αναβαπτισθεί μαζί με το πιστό Ελληνικό Έθνος. Χρόνια πολλά Έλληνες, χρόνια πολλά άπαντες οι εορτάζοντες!!!

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: