ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΜΟΥ



ΑΘΗΝΑ 27-9-2017.

Μάχη για ορθή έκφραση τού εθνικού συναισθήματος. Μάχη για τον διαχωρισμό τού «ακραίου» από τον «λογικό» εθνικιστή. Μάχη για την ανατροπή τού τυραννικού καθεστώτος, με όρους όμως που κάποιες φορές δυστυχώς βολεύουν τον τύραννο. Κάλεσμα και χωρισμός σε εναλλαγή εκνευριστική για την εθνικιστική συνείδηση που εγώ χωνεύω και κατανοώ ως δική μου. Μπες και βγες σε κομματικά καλούπια. Πισωγυρίσματα, ανακατωσούρες, κουσούρια και ο Ελληνισμός να βουλιάζει. Συμπεριφορές που δεν αρμόζουν στον Εθνικισμό των Ελλήνων.

Αλλά εγώ έχω μια άλλη εντολή, αδιόρατη, που με κατευθύνει και λέγεται συνείδηση τού έθνους και επομένως φωνή δική μου. Απρόσκοπτο εθνικισμό, αναπολόγητο στους ανθέλληνες, με αναφορά μονάχα στον καθαρό ελληνισμό μας και πατριωτισμό μας. Ελληνοορθοδοξία, Εθνικοκοινωνισμός, Ελληνικό Αίμα, Εθνικό Καθεστώς, Ενότητα Αξίων και Αξιών. Αυτός είμαι και μένα εκφράζω. Δεν θέλω να ακούω ούτε φωνήεν κραυγών και ίντριγκας. Έτσι τον θέλω τον εθνικισμό τον ελληνικό.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: