ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΑΙ Ο ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ



ΑΘΗΝΑ 31-7-2017.

Σαν σήμερα, στις 31 Ιουλίου 1920 δολοφονήθηκε με τις σφαίρες τού διχασμού τής αστικής δημοκρατίας ο μεγάλος διανοητής τού πηγαίου ελληνικού εθνικισμού Ίων Δραγούμης. Ο Ίων είναι ο μεγάλος μέντοράς μου που διαδραμάτισε σπουδαίο ρόλο στην διαμόρφωση τής πολιτικής μου σκέψης. Να νιώσω ολάκερη την Ελληνική Φυλή μέσα μου σε μια μονάχα στιγμή. Να δράσω και να διαδίδω λόγο πύρινο, διότι η σωτηρία τής Φυλής είναι στα χέρια μου και στα χέρια τού κάθε Έλληνα. Να νιώσω ολάκερο το Έθνος στα σωθικά μου, που πάει να πει πως είμαι Εθνικιστής. Να νιώσω πλέριος άνθρωπος, που πάει να πει πως είμαι σοσιαλιστής. Και να ενώσω αυτά τα δύο σε μια νέα ιδεολογία. Αυτά μού έδωσε ο Ίων Δραγούμης και τα πάντρεψα με τον δικό μου χαρακτήρα, με τις δικές μου θέσεις, με την δική μου κοσμοαντίληψη για μια κοινωνία δίκαιη, για μια φυλή σφριγηλή, για ένα έθνος ισχυρό, για την προπαγάνδα τής ελληνορθόδοξης και εθνικοσοσιαλιστικής Ελλάδος. Σ’ ευχαριστώ δάσκαλε Ίωνα Δραγούμη.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: