ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΕΘΝΙΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ



ΑΘΗΝΑ 23-4-2017.

Πριν από λίγες ώρες ανέβηκε στο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣΝΕΤ το άρθρο μου ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΖΥΜΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ. Ευχαριστώ πολύ τα αδέρφια μου του ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣΝΕΤ για την όμορφη συνεργασία που έχουμε. Πιο πριν είχα ανεβάσει το άρθρο 21η ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1967 ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΕΛΛΑΣ, το οποίο όμως ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ. Είναι το δεύτερο που δεν δημοσιεύτηκε μετά το Ο ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ. Το άρθρο που έγραψα για την 21η Απριλίου σημείωσε τεράστια αναγνωσιμότητα στο μπλογκ μου ethnikistikosagwn και ευρεία αναδημοσίευση από τα αδέρφια μου τόσο εκ της βάσης της Χρυσής Αυγής όσο και ευρύτερα από τον ορθόδοξο πατριωτικό χώρο. Κάποιοι στη Χρυσή Αυγή φαίνεται δεν το θέλησαν. Είναι σαφές πως κάποιοι βλέπουν τα πράγματα κομματικά. Δεν πειράζει. Εγώ δεν είμαι ευτυχώς μήτε πολιτικός μήτε κομματικός. Αντιλαμβάνομαι την εθνική μας ζωή και τον Ελληνισμό μονάχα με την Ιδέα του Ελληνορθόδοξου Εθνικοκοινωνισμού που φέρω και με την οποία με γνωρίσατε. Το δικό μου προσκλητήριο αγώνα απευθύνεται στους πιστούς σε Χριστό και Ελλάδα, στους Ελληνορθόδοξους, στους Εθνικιστές, στους βασιλόφρονες, σε όλους τους Πατριώτες με γνώμονα ένα: την Πίστη στον Χριστό, στο Ελληνικό Αίμα, στο Ελληνικό Έθνος, στην Ελληνική Φυλή, στην Μεγάλη Ιδέα της Εθνικής μας Ολοκλήρωσης. Δεν πιστεύω επί ουδενί στον κομματισμό. Πιστεύω μονάχα στον Ενωμένο Ελληνισμό και τον Ολοκληρωτικό Εθνικοκοινωνισμό. Δεν αναγνωρίζω δικαίωμα κανένα σε όσους πολεμούν Ελληνική Φυλή και Ορθοδοξία. Πιστεύω και αγωνίζομαι με πάθος για λαϊκή και στρατιωτική κυβέρνηση όλων των Ελλήνων Πατριωτών και Εθνικιστών. Τούτο εστί προσκλητήριο επιβεβλημένο. Χριστός - Ελλάς - Εθνικισμός!!!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: